S365 Miehen tie (top)
Uutuusoppaamme
S283_Kotipihan (oik.)
Rekisteröityminen ja asiointi verkkokaupassa

Tilaaminen
Tilaaminen on helppoa. Tuotteita voi tilata joko verkkokaupasta (vain kotimaahan), puhelimitse numerosta (09) 774 2810 tai sähköpostitse osoitteeseen tilaus@alfamer.fi.



Tuotteita voi kerätä ostoskoriin, verkkokauppa muistaa koriin lisäämäsi tuotteet ja voit tarkastella niitä oikeasta yläkulmasta löytyvän ”Ostoskorissasi on X tuotetta” –linkin takaa tai alareunan ”Ostoskori” –linkistä.



Ostoskorissa olevia tuotteita voi poistaa valitsemalla tuotteen vieressä olevan valintaruudun ”poista tuote”-sarakkeessa ja painamalla sen jälkeen ”Päivitä ostoskori”.



Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, valitse ”Kassalle”. Tässä vaiheessa verkkokauppa pyytää sinua kirjautumaan sisään jos olet aikaisemmin rekisteröitynyt asiakkaaksi. Jos olet uusi asiakas, voit valita teetkö tilauksen rekisteröitymällä asiakkaaksi vai teetkö tilauksen rekisteröitymättä.

 

Jos päätät rekisteröityä asiakkaaksi, pyytää verkkokauppa sinulta asiakastietoja. Täytä kaikki tähdellä merkityt kentät, rekisteröityminen ei muuten onnistu. Huomaa, että sähköpostiosoitteen on oltava toimiva osoite. Verkkokauppa lähettää osoitteeseen tilausvahvistuksen sekä asiakastietosi rekisteröitymisen jälkeen. Nämä samat tiedot kysytään vaikka et rekisteröityisi asiakkaaksi, mutta tällöin me emme näe yhteystietojasi täällä meillä.

 



Tilaamisen kolme vaihetta

1. Toimitusosoite ja -tapa

Seuraavaksi verkkokauppa esittää mihin osoitteeseen tilaus lähetetään. Oletuksena on osoite, joka on annettu yhteystietoihin. Huomaa, että osoite ei näytä katuosoitetta, vaan postinumeron ja paikkakunnan – tämä on järjestelmän ominaisuus, emmekä voi vaikuttaa siihen. Jos olet kirjoittanut yhteystietoihin oikean osoitteen, tulee lähetys varmasti perille asti. Epäselvissä tapauksissa otamme joko puhelimella tai sähköpostilla yhteyttä ja varmistamme osoitteen.



Toimitusosoitetta voi muuttaa, jos esimerkiksi haluat lähettää kirjan kaverille lahjaksi. Alla olevaan viestikenttään voi kirjoittaa meille erityisiä toiveita, mutta joudumme tunnustamaan, että tilausjärjestelmämme ei oletusarvoisesti näytä näitä tekstejä kun käsittelemme tilauksia. Jos tilauksessa on erityistoiveita, soita meille tai laita sähköpostia perään.



Toimitustapana on tässä vaiheessa Posti, koska lähetämme tuotteet Postin kautta. Matkahuolto tai muu toimitustapa ei ole mahdollinen. Tuotteita ei myöskään voi varata noudettavaksi myymälästämme muuten kuin soittamalla myymälään.



2. Maksutapa ja laskutusosoite

Seuraavaksi voit valita maksutavan ja laskutusosoitteen. Laskutusosoitetta voi muuttaa samalla tavalla kuin toimitusosoitettakin. Voit maksaa tuotteet postiennakolla, verkkopankissa tai luottokortilla.

Tärkeää: jos maksat tilauksen verkkopankissa, sinun pitää palata takaisin verkkokauppaan kun olet hyväksynyt maksun, muuten tilaus ei ole rekisteröitynyt. Samoin tilauksesta tulee muutaman tunnin sisällä sähköpostiin tilausvahvistus. Jos et palaa verkkokauppaan maksamisen jälkeen tai et saa antamaasi sähköpostiin tilausvahvistusta 24 tunnin kuluttua tilauksesta, tilaus on mennyt niin sanotusti puihin. Soita silloin meille myymälään niin korjaamme tilanteen. Meidät tavoittaa numerosta (09) 774 2810. Emme kelpuuta laskutusosoitteeksi Poste Restante-osoitteita, vaan muutamme laskutusosoitteen toimitusosoitteeksi. 

3. Yhteenveto ja tilauksen vahvistus

Lopuksi näet yhteenvedon tilauksesta. Vahvista tilaus alareunan painikkeesta. Verkkokauppa lähettää vahvistuksen sähköpostiin ja tilauksen meille. Sähköpostiisi tulevassa vahvistuksessa ilmoitetaan myös jos jotain kirjaa ei ole varastossamme, jolloin lähetämme sen jälkitoimituksena. Sitten voit rentoutua ja odottaa että kirja saapuu perille.


Lue myös henkilörekisteriseloste.